بااین که میدانست بدون اون تنهاترینم اما رفت..







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





خدا خیلی تنهام

 

سلام خدا...
اینجا من واسه ادما شدم غریبه..آیا واسه تو هم شدم یه غریبه...
تو که الان مثل این آدما نمیگی (شما)؟؟؟؟
تویادم دادی صدات کنم ..باهات حرف بزنم برات ازآدما بگم از همه خوبیها و مهربونیهاشون ...
میخوام برات بگم.
.بگم ازهمون آدما که گفتی اگه دلم را شکستن بخندم وبگم چه خوش بختم که بنده های توبهم توجه میکنن... از همون دلایی که تو سر راه زندگیم گذاشتی تا با صدای قلبشون نفس بکشم...خدا من شکایت دارم..تو به شکایتم رسیدگی میکنی؟؟؟
خدا ....خدا صدام را میشنوی...دیدی بنده های خوبت چه با نامردی دلم را زیر فریاد صداشون....حرفای قشنگشون..نگاه های پراز حرفشون..خودخواهی وجودشون.....شکستن!!!!!
چه ساده سکوت کردی خدا..چرا تو به جای سکوت من جوابشون را ندادی..چرا جواب توهم سکوت بود؟؟؟میدونم خدا...
میدونم که بنده هات اوناند..میدونم دوسشون داری
..میدونم سخته ببینی چشمای قشنگشون پراز اشک باشه..
اما خدا..منم بنده توام...
قبول که اندازه اون ادما دوسم نداری...
قبول که چشمام به قشنگی چشمای ادما نیست..
خدا جونم.... باشه قبول!!حقم بود دلم بشکنه چون عاشق بنده هات بودم
حقم بود نگاهم سرد بشه چون برای دردای بنده هات مثل بارون بودم ..
اما خدا الان من نیاز دارم به کسی که واسه  همه دردام درمان باشه..خدا
نگو خواسته ی زیادیه ...من فقط یه شونه میخوام که پناه اشکام باشه..
.خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
 
خدا دلم مثل آسمونت ابری شده... دلم بغض داره اما اشکی ....
خدا ...
خستگی میدونی چیه؟؟؟من خسته ام خیلی زیاد


نظرات شما عزیزان:

باددرموهایش
ساعت16:18---7 آبان 1391
همیشه ابرها می بارند ولی آدمها عاشق ستاره ها می شوند . . . نامردیست . . . آنهمه گریه را به یک چشمک فروختن...

باددرموهایش
ساعت14:38---7 آبان 1391
ازچوپان پیری پرسیدندچه خبر؟!
بالحن تلخی گفت:گرگ شدان بره ای که نوازشش میکردم....


باددرموهایش
ساعت14:36---7 آبان 1391
برای به گریه انداختن من نیازی به دادوفریادنیست...
بغض لعنتی من این روزهابا"عزیزم"..."جانم"....میشکند!


باددرموهایش
ساعت14:35---7 آبان 1391
هی لعنتی!

کاش داشتنت به راحتی دوست داشتنت بود....
پاسخ:;kash ama 2st dashtanesh ham mikhan az man begiran...kheyli delam grefte


باددرموهایش
ساعت14:29---7 آبان 1391
چایت رابنوش...
نگران فردانباش!
ازگندمزارمن وتو مشتی کاه میماندبرای بادها!


باددرموهایش
ساعت14:26---7 آبان 1391
پاییزمن...
عزیزغم انگیزبرگ ریز...
یک روزمیرسم ومی بهارمت!


علی
ساعت21:46---6 آبان 1391
دیــــگــر نِمیـــخواهَـــم َتنهـــایـــے

اَمـــ را پـُـر کُنَـــم...

تَنهـــآچیـــزـے کِــه میـــخواهَـــم تَنـــهــآیــے

اَست...

نِمیـــخواهَـــمـــ کَســی تَنهـــایـــے اَش را

درون تَنهـــآیــــے مَن بُگـــذارَد...

وَ ایـــن نَهــــایـَــت خوشحــــآلــــے مـَــن اَســـت

کـــه دوســـت دارَمـــ تَنهـــا زِندِگـــے کُنَـــم....


علی
ساعت21:45---6 آبان 1391
نمی دانم چرا امشب واژه هایم خیس شده اند
مثل آسمانی که امشب می بارد....
و اینک باران
بر لبه ی پنجره ی احساسم می نشیند
و چشمانم را نوازش می دهد
تا شاید از لحظه های دلتنگی گذر کنم


علی
ساعت21:45---6 آبان 1391
شب را دوستـــ ــ ـ دارم ...!

چرا که در تاریکـــ ـی ..

چهره ها مشخــــــ ـص نیست !!

و هر لحظــــــــ ـه ..

این امیـــــ ـد ..

در درونــــــ ــم ریشه می زند ...

که تو آمده ای ..

ولی من ندیده ام


زهرا
ساعت21:44---6 آبان 1391
خدایا خیلی ها دلمو شکستن دیگه تحمل ندارم،

شب بیا باهم بریم سراغشون، من نشونت میدم تو ببخششون


زهرا
ساعت21:43---6 آبان 1391
زندگی یعنی:
بخند هرچند که غمگینی،
ببخش هرچند که مسکینی،
فراموش کن هر چند که دلگیری.
اینگونه بودن زیباست هر چند که آسان نیست!


باددرموهایش
ساعت13:15---6 آبان 1391
غصم میگیره ازدلتنگیات!
پاسخ: .........


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط somaye در | |